Bauta mountar Mounta

På sina bara knän kom mounta-crew och bad om att jag, Virgiiin känd från Bauta.blogg.se, skulle göra ett gästinlägg.
Jag tänkte först att detta var inget för mig, varför ska jag ge stjärnglans till dessa små pojkar. Jag insåg sedan att det var gud som skickat mig för att styra in dessa förlorade pojkar in på livets rättfärdiga bana igen, eller iaf styra in Vajayjay och Karmapolice, vi vet ju alla vilken gudsfruktig man Jerker-off är.

Så nu sitter jag har och undrar om vad jag ska skriva...
Ska jag vara pretansiös som Karmapolice och rekognosera mitt inlägg?
Ska jag vara som Vajayjay och helt enkelt kopiera ett inlägg från bauta
Nej, jag gör en Jerker-off och skiter i att skriva något i huvudtaget!!!!


Virgiin
Bauta.blogg.se

Kommentarer
Postat av: clown

hihi

2009-06-19 @ 14:53:35
Postat av: Anonym

alltså hon Virgiin verkar fett COOL!:D

2009-06-20 @ 02:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0